vineri, 29 martie 2013

Prieteni uitati ce mai e nou!

Buna tuturor! Am revenit si am sa scriu din nou ce este nou:
Puffle Party e aici de cam o saptamana si numai e mult pana se termina.
Noul ziar:

Club Penguin Times Issue #388

Club Penguin Times Issue #388

Club Penguin Times Issue #388
Aprilie.5 noul catalog de haine
Aprilie .5 Noua sceneta
Apr.11 Igloo Furniture
 APRILIE 5: Misiune EPF!

Club Penguin New EPF Mission Released Soon
 Noua Misiune de pe 5 pe 16

Am si o veste despre petrecerea din Aprilie in loc sa fie petrecerea  farselor o sa fie Marvel Superhero party. Exact petrecerea de anul trecut se reintoarce! Aici este un Sneak Peek:marvel party 2013 Club Penguin Marvel Superhero Party Returning For 2013!
Acest Sneak Peek este de la Spike Hike care a spus ca o sa fie noi misiuni si multe lucruri noi! Petrecerea incepe pe 24 Aprilie.

PH!
Prieteni vreti sa o intalniti pe Ph? Aici am toate serverele si datele pe care o sa intre sunt in engleza si sunt si pe alte servere : German ,Portughez:
  • Thursday March 28   9:15am    Schneeflocke (German)
  • Friday March 29     9:15am   Handschuhe (German)
  • Saturday March 30   9:00am    Deu Branco (Portuguese)
  • Saturday March 30    11:15am   Pizza Fria (Portuguese)
  • Saturday March 30     3:05pm   Pororoca Polar (Portuguese)
  • Monday April 1     6:30am     Zero Grau (Portuguese)
  • Monday April 1     8:15am    Cordilheira (Portuguese)
  • Monday April 1    10:00am    Polo Sul (Portuguese)
  • Monday April 1    12:15pm   Flor da Neve (Portuguese)
  • Tuesday April 2    7:00am    Avalanche (Portuguese)
  • Tuesday April 2    9:00am   Deu Branco (Portuguese)
  • Tuesday April 2   11:30am   Geladeira (Portuguese)
  • Wednesday April 3    7:45am   Matterhorn (German) 
Acestea sunt singurele servere in care o puteti vedea pe PH in plus acesta este background-ul:
new ph background Club Penguin: Official PH Meeting Times!
Cred ca o sa mergem impreuna cu totii sa o vedem pe Ph adica eu si voi cei care puteti sa o gasim pe Ph.
Un nou video de la Cp cu Harlem Shake :|
Adica nu mi se pare foarte frumos Harlem Shake dar asta e moda acum si Club Penguin a incercat Harlem Shake:
 
Este interesant dar voi ce parere aveti? Va plac noile stiri?

6 comentarii:

  1. Stiam eu ca va fi Marvel Super Heros Takeover in aprilie!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cine esti tu de stiai?!

      Ștergere
    2. Sunt Albastrel243!!!

      Ștergere
    3. Uneori ma intreb cum de spun chestii cate suna atat de aiurea. Ma fac si pe mine sa par aiurea. :(

      Ștergere
    4. Mai degraba aiurit. :(

      Ștergere
    5. Hei! Ce va apucat? Nimeni nu e aiurit doar a fost o confrimare...ok?

      Ștergere