sâmbătă, 13 aprilie 2013

Numai pot continua fara un ajutor!

Numai rezist presiunii si numai pot continua fara un ajutor. Nu voi mai scrie nimic pana cand nu o sa fac rost de un ajutor in continuare o sa vorbesc despre club penguin si pe yahoo messenger s-ar putea. Daca nu gasesc un ajutor intr-un scurt timp sa renunt la blog s-au  o sa scriu rar. Nu vreau sa va supar nici nu vreau sa renunt la blog dar nu pot continua sa scriu fara un ajutor voi face o lista cu ce as dori de la un ajutor:

Nume:

Nume Pinguin:

Varsta: Minima 10 ani ( ma gandesc la varsta momentan pot partcipa toate varstele)

Despre Mine:   ( Aici cei care vor sa devina ajutoare povestesc despre ei si de cat timp joaca Club Penguin etc.)

O Stire:   ( O stire nou-nouta interesanta care sa fie scrisa:

 De ce vreau sa fiu ajutor: (aici motivul pentru care vrei sa devi ajutor)

Acesta este ca o fisa o sa fac versiunea de fisa puteti sa imi trimiteti pe e-mail: Pingucrina@yahoo.com

S-au puteti commenta mai jos . Curand voi posta fisa de completare ca cea de sus.



! Nu vreau sa ma mintiti cand completati fisa!  Astept cererile voastre! 

Am multe planuri pentru blog care trebuiau puse de mult in aplicare!

 

29 de comentarii:

  1. Nume:Mihai


    Nume Pinguin:Tudor99999

    Varsta: Minima 10 ani ( ma gandesc la varsta momentan pot partcipa toate varstele)10 fics

    Despre Mine: ( Aici cei care vor sa devina ajutoare povestesc despre ei si de cat timp joaca Club Penguin etc.)joc CP de aproximativ 1000+zile si sunt o fire calma si glumeata

    O Stire: ( O stire nou-nouta interesanta care sa fie scrisa:Stiati ca sunt site-uri ca CP si toti sunt memberi vil dau ce-l mai bun: http://ultimatepenguinv4.me/


    Read more: http://cpclubpenguincheatsro.blogspot.com/#ixzz2QKUIuUpA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa pastrez fisa ta si o sa ma gandesc bine dar chiar stiam de acele siteuri cu club penguin gratis chiar vreau o stire si mai noua . :) Merci pentru participare.

      Ștergere
    2. Mihai stirea ta noua nu ne da p spate fiindca stiam ca mai sunt jocuri ca si CP!!!!!!!!!!!

      Ștergere
  2. Nume: Hirtopanu Tudor-Alin
    Nume pinguin: Albastrel243
    Varsta: 11 ani
    Despre mine: Joc CP de mai mult de un an. Imi place sa ajut persoane in legatura cu anumite lucruri pe CP si nu numai. Unii ma considera putin enervant insa mie imi place sa cred ca pot fi mai bun.
    O stire: Luna viitoare in CP va fi Card Jitsu Snow Party(stiu nu cred ca am ales o stire buna fiindca a mai fost postata si pe alte bloguri dar...). Si incurand vom putea juca CP pe telefon. :D
    -Albastrel243

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Albastrel ai o fisa interesanta si ai scris tot ce aveam nevoie! :D Multumesc mult ca participi!

      Ștergere
    2. Cu maulta placere Pingucrina! Incerc doar sa te ajut! ;)
      -Albastrel243

      Ștergere
    3. Insa am sarit peste de ce vreau sa devin ajutor.
      De ce vreau sa devin ajutor: Eu vreau sa devin ajutorul tau in primul rand ca sa te ajut pe tine cat mai mult posibil si sa ma revansez pentru toate cele pe care le-ai facut pentru noi ceilalti alaturandu-ma si eu tie. Si eu nu iti cer in schimb ceva(poate doar cate un mic favor pe-aici pe colo). Doar esti si tu plina de ocupatii. De ce sa nu ai si tu timp sa te relaxezi? Si eu as simti la fel daca as fi in locul tau.
      -Albastrel243

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooops... Scuze nu intelesesem bine pentru cine era comentariul. Imi pare rau ca ti-am spus asta. Iarta-ma te rog! ;)
    -Albastrel243

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Data viitoare fi mai atent! Chiar am crezut ca ma urasti si m-am suparat dar m-am linistit cand ti-ai cerut scuze si scuzele sunt acceptate!

      Ștergere
    2. OK. Voi fi mai atent pe viitor. Multumesc de sfat. Dar cum ai putea crede ca te urasc?
      -Albastrel243

      Ștergere
  6. Pingucrina, tre sa vorbim. E vorba de comentarii. Cand postez un comentariu eu imi trec numele, nu Anonim. Dar cand introduc codul si postez numele nu imi mai apare. Imi apare Anonim. Care e problema?
    -Albastrel243

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, acum mi-a aparut. Uneori apare alteori nu. Dar de cele mai multe ori nu apare.
      -Albastrel243

      Ștergere
    2. e foarte usor dai pe comentati ca: si gasesti!

      Ștergere
    3. Exact asta fac si eu si nu merge calumea.
      -Albastrel243

      Ștergere
    4. Uite vezi?! Iar nu imi apare si eu am dat pe ,,Comentati ca:"! Mereu fac asta.
      -Albastrel243

      Ștergere
    5. O fi o erroare am sa vad ce pot face

      Ștergere
    6. OK. Mulrumesc Pingucrina. :)
      -Albastrel243

      Ștergere
    7. Multumesc*
      -Albastrel243

      Ștergere
  7. Pingucrina, am o intrebare. Cand ne dai raspunsul? Adica cand ne spui cine va fi ajutorul tau? Fiindca sunt nerabdator sa aflu daca m-ai nominalizat pe mine sau pe Mihai. :D
    -Albastrel243

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sau pe amandoi :)
      -Albastrel243

      Ștergere
    2. Trebuie sa ma mai gandesc din moment ce sunt numai doi candidati curand veti primi raspunsul :)

      Ștergere
    3. Deci e posibil sa fim amandoi? :D
      -Albastrel243

      Ștergere
  8. Nume:Elena Manuela
    Nume pinguin :Alexa47164
    Varsta:9ani si 5 luni
    Despre mine:Eu joc CP de de un an si 5 luni, stiu sa umblu in programe de editare, daca intri pe mes iti dau o poza editata de mine. Imi place sa ajut pe orcine in Cp si nu numai.Chiar daca nu am MEMBERSHIP tot imi place contul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca participi dar as dori si o stire noua imi place ideea cu proiecte in programe de editare asta stiu si eu dar ma bucur ca mai e cineva pasionat de asta.

      Ștergere
  9. Nume: bratfalean ramona nicoleta
    Nume pinguin: nicoramo2
    Varsta: 10 ani
    Despre mine: Imi place mult club penguin si o sa imi fac si eu un blog fac echitatie si in fiecare si intru pe club penguin.Mias dori sa fiu membership dar inca nu sunt.Eu joc cp de 1 an.
    O stire:
    Buna dragilor ! Asi dimineata m-am tresit si m-am gandit sa va dau un cont tare dar nu unu ci trei:
    User: nioramo1 user:cadance9921 user:denisuc
    password: yubesk pass:yubesk pass:denisuc
    Au fost ale mele dar am renuntat la ele.

    RăspundețiȘtergere