duminică, 24 martie 2013

O mica pauza si Proiecte!

Buna prieteni scuze ca nu am mai scris dar nu prea am avut cum si dupa cum ati observat a aparut noul Party! Nu este mare lucru nu ma impresioneza decat noul puffle dar in rest totul e frumos as vrea sa i-au o mica pauza de vreo 3 zile pana miercuri dar in aceste zile as vrea sa fac avatare si sa vorbim pe yahoo.Scuze prieteni ca nu am intrat dar dupa mica pauza de 3 zile voi pune o postare cu mici fani Club Penguin printre care pestele meu si cei doi motani ai mei pe unul din ei il stiti e Cosmo si ati citit bine chiar si micultul meu peste e un fan! Vreau sa deschid proiecte si galerii de arta desene pe care sa le  faceti si eu sa le postez intr-o pagina nou. Unul din proiecte as dori sa fie anumite jucariii facute de mana si din anumite materiale  CP cred ca in afara sa stam cu ochii lipiti de calculator si sa ne jucam Cp ar trebui sa fcem diverse creatii! Va place noua idee de atelier si creatii? daca da commentati si mai discutam pe messenger! Pingucrina@yahoo.com va astept! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu