miercuri, 7 noiembrie 2012

TOP 3 Bloguri Romane CP!

Hey tocmai am verficat si TOP 3 este!
1. CP Club Penguin chat Ro ( Pingucrina)
2. Club Penguin cheats Romania ( Davidusk)
3. Cp Lucruri Noi ( Crissa06)

Ar mai fi dar sunt parasite! Astea sunt cele mai bune bloguri CP CHAT ROMANIA! si eu sunt in frunte! Ceilalti sunt si ei buni ! Le MULTUMESC tuturor pentru vizionari si astept sa fiti la curent cu ce e nou! :) Dca vreti sa vb cu mn sunt pe chat! :) Si ma intrebati orice chiar puteti face cereri de avtare colaje si logouri!

2 comentarii:

  1. Auzi Pingucrina tu stii multe despre CP imipoti spune unde pot gasi card de member in bucuresti am cautata in mai multe magazine dar.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar..... Din pacate am cautat si eu si nu am gasit ! Am cautat peste tot si nu am gasit dar nici nu au aprut in Romania club Penguin vrea sa exporte in viitor si in Romania jucarii si member cards eu inca caut am sa incerc sa iti spun daca gasesc. Daca intri pe 101 jucarii vei gasi jucarii Club Penguin am sa incerc sa gasesc acest site pentru voi cu member cards!:)

    RăspundețiȘtergere