miercuri, 7 noiembrie 2012

NOUA MELODIE!

CP lucreaza la o melodie numita Cool in the Cold super! Aceasta melodie a fost terminata luna trecuta dar inca nu a fost pusa la vanzare si nici nu o putem viziona. Melodia se numeste Super cand e rece si vedem pe Cadence pe un background de iarna rece!


Club Penguin: “Cool in the Cold” Song Coming Soon                                                                                          Cantecul va putea fi vizionat pe 27 noiembrie! Mult pana atunci . Oare de ce fat toate astea pe un interval asa scurt-Deci Operatiunea Blackout se termina pe 4 decembrie si ar fi cam tarziu pentru Card Jitsu snow si atunci ar trebui sa inceapa si Petrecerea de Craciun.
O sa  vedem pana atunci! Eu numai am rabdare cu melodia! Cred ca si video e super! Eu am Melodia de Halloween pe telefon de abia astept sa o am pe asta! VOUA V-ar placea? Comment! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu