marți, 6 august 2013

Noul meu look , avatar si informatii ( petrecre si concurs)

Mi-am mai schimbat si eu imbracamintea si acum amun nou look mai ales ca, am vrut sa imi fac si  un nou avatar:
 Sper ca va place, aici este avatarul:




 Este un pic cam neclar dar dupa cum vedeti este lucrat pe noul model de pinguin. Acum vreau sa stiu parerea voastra si daca va place. Ce credeti?

As vrea sa anunt si un concurs care va veni curand...cu premii in  coduri nu va pot spune mai mult de atat.Daca facem 50000 de vizualizari o sa dau si o petrecere mare la care o sa fiti toti invitati. Curand , o sa fie mai multe petreceri si concursuri cu premii. Lasati un comment si spuneti-mi ce credeti!;) Pe crand!


4 comentarii:

  1. Wow abia aştept !!! Sper să câştigăm cu toţii câte ceva ! :) Apropo , super avatar şi look :P !

    RăspundețiȘtergere
  2. Avatarul tau este frumos. Bravo tie!! Abia astept petrecerea!

    RăspundețiȘtergere