miercuri, 26 iunie 2013

Nou! Nou! Nou!

Chiar imi pare rau ca nu am mai scris...daaar am niste vesti! Am sa merg in Franta o luna(Poze cu Pinguini si poate o vanatoare de jucarii)! O sa fac un concurs cu cod + jucarie (cred) si..... s-ar putea dar e secret sa fie ceva pe telefon cu blogul meu( o sa aflati mai tarziu)! EXCLUSIV! Am sa ma apuc de benzi desenate cu pinguini cu noi de fapt cine vrea sa participe in benzile desenate sa comenteze! Mai ales am sa fac plusuri cu Club Pengui si diverse chestii handmade! Astept commentariile voastre! :) Apropo pentru Davidusk: Imi pare rau de concurs nu am putut participa , mai ales pentru Rares. Imi place noul tau update care vroiam sa mi-l pun si eu la blog dar asta e acum am sa imi fac unul. Multumesc prieteni ca imi sunteti alaturi! Curand am sa fac benzile si mai vedem restul... Totul la timpul lor!!! Am uitat poate dau o petrecere asta doar daca vreti. ;)

2 comentarii:

  1. Superrr!!!!!!!!!!! Dă una mareee de tot(petrecere) și nu uita , îți suntem alături ! Succes la benzi ! Și distracție plăcută în Franța ! Aș vrea să particip în benzi dacă se poate.... Te rog!

    RăspundețiȘtergere