vineri, 10 mai 2013

Club Penguin lansat pe IOS si iPad! Apliacatia pentru telefon!

Se pare ca visul de a juca Club Penguin pe telefon este realitate! Din pacate e numai pentru iPad. Aceasta aplicatie a fost lansat-a ieri si am vazut o gramada de poze despre joc aplicatia se numeste My Penguin si poate fi gasita aici  https://itunes.apple.com/ca/app/my-penguin/id505544063?mt=8 . Dupa cum am spus e numai pentru iPad eu nu am si nu stiu daca voi putea juca pe Android s-ar putea ca versiunea de Android sa apara mai tarziu dar numai pe telefoanele cu android 4.0 sa-u pe tabletele care suporta flash player.
My Penguin
 
E super uitati cateva poze de la joc in descrierea de la aplicatie
iPad Screenshot 1 
iPad Screenshot 2
iPad Screenshot 3
iPad Screenshot 4 
iPad Screenshot 5   
Te poti juca Club Penguin ca pe calculator! Poti sa te joci cu ceilalti numai ca jocurile sunt putin diferite fata de versiunea de pe calculator. Sper ca o sa am ocazia sa ma joc sper ca si voi ca sa va povestesc cum este! Daca aveti iPad si luati aplicatia sa ne spuneti cum a fost sa juctai pe tableta! :) Voi ati vrea sa incercati? Eu 100% da!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu