duminică, 7 aprilie 2013

Un mesaj si un Concurs!

De la un timp numai pot scrie asa des ba chiar nu o sa mai scriu deloc pentru ca numai am timp si in plus uneori imi este foarte greu sa scriu. Sper ca ma intelegeti! Imi place blogul si voi prieteni sunteti foarte buni dar este foarte greu pentru mine ca am comenzi de avatare, trebuie sa scriu ce este nou si tot asa.... timpul meu se duce si eu numai am timp nici macar sa ma joc club penguin!Am atatea ideei, atate planuri sa va impartasesc dar numai am cum sa fac toate astea eu nu renunt la blog si nici nu o sa o fac dar nu vreau sa va dezamagesc. Eu vreau doar sa intelegeti cand nu pot scrie nu pot  ca la scoala ne tot da teste si o sa dam teze , o sa ne mai dea un fel de testare pentru examen si nu o sa mai intru deloc ,asculatri si tot felul! Sper ca nu v-am suparat si daca da imi cer scuze am sa incerc sa scriu dar as vrea sa fac un concurs ! De cand astept sa  vad ce fani cp vor sa participe! Am sa scriu despre concurs curand! Ca sa vad ce fel de concur v-ar placea si ce fel de premii sa commentati la aceasta postare!

3 comentarii:

  1. Noi alegem concursul? Hmmm... Interesant. Trebuie sa ma mai gandesc ce mi-ar placea. Dar oricum, tu decizi cum va fi Pingucrina. Doar tu il organizezi. Noric bun! ;)
    -Albastrel243

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ALbastrel as vrea sa vad parerile voastre in legatura cu concursul ca sa stiu cum il fac.

      Ștergere