miercuri, 6 februarie 2013

Un mesaj cu multe lucruri!

Hei pinguini! Imi pare rau ca nu am scris de cateva zile dar am sa scriu TOT ce e NOU! In primul rand am multe sa va spun in acest mesaj sa incepem cu cateva lucruri despre blog:
1. As dori sa fac un update la acest blog ca sa arate mai bine si sa gasiti mult ma usor tot ce doriti.
In al doilea rand am 10.000 de vizualizari si ma bucur ca imi apreciati munca stiu ca unii din voi nu prea va place lucrurile facute de ajutorul meu si am sa incerc sa rezolv asta. Multumesc tuturor care imi sunteti alaturi si ma urmati si multumesc mult prieteni ca ma sustineti. Felictari lui Davidusk pentru noul sau ajutor eu sunt cam praf....dar macar fac ceva ce imi place. Doresc sa gasesc un ajutor care sa poata sa scrie sa stie multe si sa fie un model! Sper sa gsesc pe cineva deoarece in unele zile nu pot scrie deloc!!! Cam asta e situatia si am un program cu care vad tot ce e COPIAT deci am vazut multe si nu imi place mai ales ca pot afla si locatia  CINE si CE a COPIAT! Sunt cam suparata deoarece am vazut multe informatii pe alte bloguri si nu am copiat. Ok cam asta e in legatura cu blogul sa revenim la ce e nou:
In ultimile zile au aprut noi stiri si informatii care o sa va placa MULT!
Am sa incerc sa scriu dar off nu prea am timp si din aceasta cauza am nevoie de un ajutor.
As dori cu ocazia a 10.000 sa fac o petrecere sper ca nu ati uitat de petrecerea pe care am programat-o se afla un pic mai jos la Prietenii mei si Party am sa o pun mai tarziu separat de aceasta postare!
Deci hai ca ma apuc sa scriu am muuuulte!
MULTUMESC PENTRU TOT!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu