vineri, 22 februarie 2013

Uff Blogul Asta!

Hmm cam greu de zis ca nu prea pot sa mai scriu nu mai am timp si trebuie sa aranjez blogul am sa raspund la commentarii in curand si as dori sa va rog ceva sa imi trimiteti un e-mail cum ati vrea sa arate blogul in viitor deoarece am gasit cum sa il fac super! :) Multumesc pentru vizualizari si imi cer scuze daca am suparat pe cineva. Ca de obicei anumite persoane sunt nesimtite dar ce imi pasa sa inchida pagina de blog si sa ma insulte in 7 limbi :)) nu imi pasa ba chiar din ce nu va place am gasit solutii cum sa rezolv problemele curand o sa fie mai super! Apropo CP curand s-ar putea sa apara in Romania si prieteni Card-Jitsu Snow e aproape deci hai sa revin dupa un timp in care am fost racita si sa va informez , sa v-a ajut , sa facem updates si sa NE DISTRAM Pe Cp! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu