sâmbătă, 9 februarie 2013

NOU COD!Costum de dragon mov! Intalniti-l pe SENSEI!

Deci daca ati observat a aparut acel cod cu costumul de Dinozaur dar este un motiv pentru care a aprut acest cod. Club Penguin sarbatoreste Anul Chinezesc si primim acest cod si sa-l intalnim pe Sensei.

Codul este:HAPPYCNY  ca sa primit costumul iar in video sunt Daffo si Chattabox si ne zic despre intalnirea cu Sensei si sarbatorirea anului Chinezesc:
Uiati cand si la ce ora:
Luni 11 Februarie (Luni?????? CUM Venim? Cine poate luni? Nu cred ca s-au gandit bine la luni)
Ora:
 4:00 PM Greenwich Mean Time
 4:00 PM Penguin Standard Time
Hmm e destul de bine deoarece e diferenta de fus orar de cateva ore si cred ca petrecerea este pe la 6 sau 8 verific si scriu mai jos.
Acum cum am zis am sa va spun mai multe despre Card Jitsu Snow si cum vom putea sa il testam pe Beta Server fara member. Acum am aflat mai multe despre aceasta.
In Card Jitsu nu numai Snow vor aparea Personaje malefice dupa cum vedeti oamnei de zapada:
 Dupa cum vedeti cei 3 Pinguini ninja unul de foc, unul de apa si cel de zapada se lupta cu niste oameni de zapada malefici.
Ca sa aflam mai multe despre acesti malefici am gasit o poza vu unul din ei.
  Scrap_0-1360366184  Unul din cei 3 este Scrap.

Ce credeti despre intalnirea cu Sensei si informatiile despre Personajele Malefice mi se pare interesant dar hmmm ciudat ca sa zic asa.
 

6 comentarii: