duminică, 30 decembrie 2012

Ce e NOU!

Hey cum am mai spus scuze pentru cand nu pot sa scriu dar ma apuc acum am sa scriu pe scurt tot ce e nou dupa trecem chiar la ce e important Preistoric Party!
  1. Noul ziar! Nu am timp sa scriu dar uitati-va pe el.
  2. Noul Pin! O sa il gasiti pe track
  3. Noul Poll! 
  4. Un nou cod......iar de bani..... 500 de bani codul este KINDNESS
  5. Un nou mesaj de la Gary.
  6. Noi carti de membership cu haine super! (am sa fac postare)
  7. Cand il puteti vedea pe Rochopper! (fac postare)
  8. PREISTORIC PARTY sau Dinosaur Party care vine in Ianuarie o gramada de Sneak Peek-uri!
Ma apuc sa criu v-am spus pe scurt ce e nou fac postare acum doar la ce e important hai ca ma apuc de abia astept sa va zic despre Dinosaur Party!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu